Компанія Google показала, як виглядає портрет українського користувача YouTube

Компанія Google показала, як виглядає портрет українського користувача YouTube
23 Липня 2016

Портрет українського користувача був складений за результатами дослідження профілівYouTube Audience Profiling Study 2016.

Компанія ставила за ціль з’ясувати основні тенденції використання сервісу, а також яким чином відрізняється споживання контенту на телебаченні та YouTube. Розмір вибірки дослідження по Україні – +1251 респондент у віці 16+.

Використання YouTube щодня стало практично правилом у молодого покоління – так 70% інтернет-користувачів у віці від 16 до 24 років дивляться відео на YouTube щодня.

За даними дослідження 83% українських інтернет-користувачів відвідують YouTube мінімум 1 раз на місяць, а 55% з них – щодня. Зростає число переглядів відео з мобільних пристроїв – 49% українських YouTube-користувачів підключаються до сервісу через свої смартфони.

Найчастіше українські користувачі YouTube дивляться відео вдома – 96%, 18% – в офісі, школі або іншому навчальному закладі, а 20% – в дорозі або іншому місці поза домом. Дослідження показало, що більше половини користувачів YouTube (59%) дивляться відео на сервісі ввечері або перед сном.

26% українських користувачів YouTube у віці від 25 до 44 років повідомили, що вони дивляться YouTube частіше, ніж телебачення. А 31% користувачів YouTube говорять, що вони стали дивитися телевізор рідше, з тих пір як почали користуватися YouTube. У той же час, мотиви для перегляду відео на ТБ і на YouTube схожі – це відпочинок і розвага або пошук натхнення.

Stanislavske.tv