.
.

На Коломийщині люди скаржаться на газовиків, що через зняті лічильники переплачують за блакитне паливо

На Коломийщині люди скаржаться на газовиків, що через зняті лічильники переплачують за блакитне паливо
11 Жовтня 2018

До редакції газети "Дзеркало медіа" звернулися мешканці Коломийського району зі скаргою на газовиків, які проводять заміну газових лічильників.

Мовляв, старий лічильник вилучили для перевірки, а новий не поставили. За час відсутності лічильника людям надходять повідомлення про великі суми за нібито спожитий газ. 

Старший інженер Коломийської дільниці Надвірнянського відділення ПАТ “Івано-Франківськгаз” Ігор Корчевий пояснив: "Проводиться перевірка (повірка) газових лічильників у населення. Лічильники вилучають на перевірку. Якщо лічильник справний, його повертають, якщо підлягає ремонту – ремонтують, якщо несправний – установлюють безкоштовно новий. Термін перевірки не повинен перевищувати два місяці. На період вилучення лічильника споживачеві монтується тимчасовий лічильник з обмінного фонду, а якщо не монтується жодного, то нараховується ціна середньомісячного (середньодобового) споживання голубого палива. Це повинні зрозуміти ті споживачі, які могли за час перевірки не користуватися газом або користуватися в мінімальних обсягах".

Усе це пояснення – за приписом відповідних постанов Кабміну. На практиці ж ситуація дещо інша.

Так, мешканці Печеніжина скаржаться, що термін, відколи у них забрали лічильник на перевірку, значно перевищує встановлених законодавством два місяці.

На подібні скарги Ігор Корчевий нічого пояснити не може, окрім, як звернутися особисто до газового управління.



Коломия Веб Портал

Коломия доставка піцца