.
.

У Коломиї відбудеться аукціон з продажу приміщення на вул. Драгоманова

У Коломиї відбудеться аукціон з продажу приміщення на вул. Драгоманова
14 Березня 2018

13 квітня о 14 год. у Коломиї відбудеться аукціон з продажу нежитлового приміщення по вул. Драгоманова.

Про це повідомляє Фіртка.

Лот №1 нежиле приміщення (адміністративний будинок) площею 834,10 кв. м в м.Коломия, по вул.Драгоманова 4, початкова ціна 4 636 212,00 (чотири мільйони шістсот тридцять шість тисяч двісті дванадцять грн. 00 коп.) грн.; Власник: Територіальна громада міст, селищ, сіл Коломийського району в особі Коломийської районної ради.

Реєстрація учасників аукціону починається за одну годину та закінчується за 20 хв. до початку аукціону. Виконавцем з організації та проведення аукціону є ПП “НАВІТА”.

Реєстраційний внесок і гарантійний внесок сплачуються до подання заяви про участь, але не пізніше ніж за три робочі дні до дати проведення аукціону окремими платежами із зазначенням призначення платежу. Плата за реєстрацію заяви в сумі 17,00 грн. вноситься за кожний лот на р/рахунок Виконавця 26009016000473 в АТ “КомІнвестБанк” м.Ужгород МФО 312248 код ЄДРПОУ 36609103 отримувач ПП “НАВІТА” . Грошові кошти в розмірі 10 % від початкової ціни продажу об’єкта (гарантійний внесок) – на р/р 26006016100473 отримувач ПП “НАВІТА” призначення платежу – гарантійний внесок 10 % за участь в аукціоні, МФО 312248, код ЄДРПОУ 36609103 в АТ “КомІнвестБанк” м.Ужгород.

Фіксованими умовами аукціону є: найвища ціна, переможець аукціону оплачує винагороду за проведення аукціону ПП “НАВІТА” та відшкодовує витрати пов”язані з підготовкою лоту до продажу.

Учасники, які бажають взяти участь в аукціоні подають виконавцю установчі документи, а саме: документи, що підтверджують сплату реєстраційного та гарантійного внесків, довідка про відкриті рахунки в банках; для юридичних осіб: статут, виписка з ЄДРПОУ,протокол загальних зборів; для фізичних осіб: копія паспорта, ідентифікаційного коду, довідка органу державної податкової служби про подану декларацію щодо майнового стану і доходів (податкову декларацію).

У разі неподання перелічених документів особи не допускаються до участі в аукціоні. Зазначені документи подаються за адресою: ПП “НАВІТА”, 88000, Закарпатська область, м. Ужгород, вул.Корзо 7/5, 2 поверх, приміщення № 2. Кінцевий термін прийняття заяв на участь в аукціоні до 06.04.2018р.

З майном можна ознайомитись за місцем його розташування. Для ознайомлення з документами об’єкта аукціону, одержання типових форм заяв про участь, повного переліку документів учасника, консультації по об’єктам аукціону необхідно звертатися до виконавця за тел.0507767096; 0503328887.

Джерело:  http://firtka.if.ua/



Коломия доставка піцца